İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Frmexe.com Adresimizde 5651 Sayılı Kanunun 8. Maddesine ve T.C.K`ın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Frmexe.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler jestgames@gmail.com adresi ile iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 3 (Üç) Gün içerisinde Frmexe yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve size dönüş yapacaktır.
Phantomers Oyna

Minecraft Texture Pack |1| You Soom Texture Pack

Evet Arkadaslar cidden Muhteşem Bir Texture Pack Direk Olarak Tanıtıma Geçeyim Cok Güzel Çünki :muzik: http://www.youtube.com/watch?v=ju99XF2mvmU&feature=player_embedded Şöyle Diyeyimki Hayatımda Gördügüm En Güzel Texture Pack ... http://cdn.planetminecraft.com/files/resource_media/screenshot/1236/8_3486732.jpg Bilgisayarınız Kaldırmaz İse İndirmeyin Kaldıracagından Eminseniz İndirin Çünki 64x64 Olmasına Rağmen Beya Bi cok Ayrıntı Var .


Yeni Konu aç
  1. Durumu:
    Çevrimdışı

    Üye

    Üyelik tarihi
    09.08.2012
    Mesajları
    10.561
    Konuları
    540
    Rep Puanı
    51
    Aldığı Beğeni
    1
    İsim
    Phantomers Oyna
    Evet Arkadaslar cidden Muhteşem Bir Texture Pack Direk Olarak Tanıtıma Geçeyim Cok Güzel Çünki


    [Linkleri Görebilmek İçin Üye Olmanız Gerekmektedir. Üye Olmak İçin Tıklayın...]


    Şöyle Diyeyimki Hayatımda Gördügüm En Güzel Texture Pack ...



    Bilgisayarınız Kaldırmaz İse İndirmeyin Kaldıracagından Eminseniz İndirin Çünki 64x64 Olmasına Rağmen Beya Bi cok Ayrıntı Var .



    [Linkleri Görebilmek İçin Üye Olmanız Gerekmektedir. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
    Alıntı 08-09-12
  2. Durumu:
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    22.04.2012
    Mesajları
    1.999
    Konuları
    129
    Rep Puanı
    30
    Aldığı Beğeni
    0
    Nerden
    Japonya
    Takımı
    BeşiktAŞK
    Meslek
    Bilgisayar Mühendisliği
    İsim
    Berke
    oha süper knk nerdcen buldun müthiş manyak süper oha
    Alıntı 08-09-12
  3. Durumu:
    Çevrimdışı

    Üye

    Üyelik tarihi
    09.08.2012
    Mesajları
    10.561
    Konuları
    540
    Rep Puanı
    51
    Aldığı Beğeni
    1
    İsim
    Ben Bulurum
    Alıntı 08-09-12
  4. Durumu:
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    22.04.2012
    Mesajları
    1.999
    Konuları
    129
    Rep Puanı
    30
    Aldığı Beğeni
    0
    Nerden
    Japonya
    Takımı
    BeşiktAŞK
    Meslek
    Bilgisayar Mühendisliği
    İsim
    Berke
    Sen Herşeyin bulucususususussususun
    Alıntı 08-09-12
  5. Durumu:
    Çevrimdışı

    Üye

    Üyelik tarihi
    09.08.2012
    Mesajları
    10.561
    Konuları
    540
    Rep Puanı
    51
    Aldığı Beğeni
    1
    İsim
    Yankımı Yapıyo Kanka Bulucusususususun Fln
    Alıntı 08-09-12

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 04-09-13, 15:00
  2. Minecraft Texture Pack DokuCraft 32x32
    By gαмєкιηgѕ™ in forum Minecraft Genel
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 03-09-13, 18:17
  3. 10 Adet Texture Pack (1.3.1) :)
    By BiGodumFly in forum Minecraft Genel
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 22-11-12, 14:58
  4. Minecraft Texture Pack
    By MegaStars in forum Minecraft Genel
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 04-09-12, 19:54
  5. Minecraft %100 Kendi Yapımım Texture Pack by Krmo
    By kerem6067 in forum Minecraft Genel
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 03-08-12, 13:46

Bu Konudaki Etiketler

vBulletin® Jelsoft Enterprises Ltd © 2015 /
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Frmexe.com Adresimizde 5651 Sayılı Kanunun 8. Maddesine ve T.C.K`ın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Frmexe.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler jestgames@gmail.com adresi ile iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 3 (Üç) Gün içerisinde Frmexe yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve size dönüş yapacaktır.